Абонентський супровід від компанії «ІВК»

Компанія «ІВК» надає послуги абонентського супроводу програмних продуктів.

Абонентський супровід Програмних Продуктів – це комплекс послуг для забезпечення стабільної роботи інформаційної системи вашого підприємства. Укладення договору з обслуговування гарантує вам робочий стан програми на необхідний термін.

Абонентське обслуговування передбачає закріплення за вашим підприємством фахівця, ознайомленого зі специфікою діяльності вашої організації, який зможе оперативно розв’язати питання, пов’язані з роботою програми.

Персональний консультант

  1. Консультаційна підтримка користувачів.
  2. Навчання користувачів.
  3. Інформаційна підтримка користувачів.

Персональний програміст

  1. Адміністрування програмних продуктів.
  2. Оновлення конфігурацій програмних продуктів.
  3. Модифікація програмних продуктів.

Консультаційна підтримка користувачів:

Консультування співробітників Замовника щодо роботи з Продуктом, демонстрація методики правильної роботи з Продуктом;

Консультування Замовника за принципами функціонування і правильного використання Продукту, в тому числі з отримання необхідних Замовникові вихідних форм звітності.

Інформаційна підтримка користувачів:

Інформування про вихід нових релізів, типових конфігурацій, форм регламентованої звітності.

Адміністрування Програмних Продуктів:

Інсталяція додаткових робочих місць Програмних Продуктів;

Аналіз (моніторинг) інформаційної бази даних Продукту на наявність потенційних проблем, і надання рекомендацій для їх усунення;

Створення резервних копій конфігурацій.

Оновлення Програмних Продуктів:

Оновлення конфігурацій програмних продуктів з урахуванням внесених раніше змін в Конфігурацію Продукту;

Оновлення релізів Програмних Продуктів.

Модифікація Програмних Продуктів

Адаптація Зміни Продукту Замовника відповідно до вимог Замовника шляхом створення, модифікації або видалення будь-якого елементу Зміни Продукту;

Розробка додаткових зовнішніх друкованих форм і форм звітності для Зміни Продукту;

Послуги зі створення нових ролей користувачів Продукту.

Переваги абонентського супроводу

Якість

Укладення договору з абонентського супроводу, що передбачає тривалу співпрацю і високий рівень відповідальності у роботі з клієнтами. Тому наша компанія гарантує оперативність і якісний підхід при виконанні всіх видів робіт.

Можливість планувати витрати

Абонентський супровід надається в рамках тарифних планів, у яких позначений обсяг робіт і його вартість. Виходячи з цього, ви можете планувати бюджет, необхідний на підтримку інформаційної системи.

Економія

Вартість абонентського обслуговування обійдеться підприємству значно дешевше, ніж утримання фахівців у штаті. Помітна перевага – вартість години роботи в тарифах абонентського обслуговування, на відміну від оперативного обслуговування.

Комплексні рішення

Взаємозамінність співробітників нашої компанії в ході вирішення робочих завдань. Спеціаліст, закріплений за вашою компанією, може звертатися до інших співробітників з будь-якої області кваліфікації (програмування, бухгалтерський облік, системне адміністрування). Це дає максимальний сервіс для вирішення комплексних питань Вашої компанії.

Тарифи

Наша компанія пропонує ряд пакетів з абонентського супроводу. Пакети можуть формуватися з довільної кількості годин супроводу.