BAS ERP

«BAS ERP» – це рішення для керування багатопрофільними підприємствами, створене на основі найліпших практик автоматизації великого та середнього бізнесу.  Програму акцентовано на функціональних можливостей різних видів підприємств, зокрема з технічно складним виробництвом.

Управління фінансами

Підсистема рішення «Управління фінансами» контролює виконання платежів за заявками.

Для більшої ефективності у Обліку безготівкових грошових коштів розділені реєстрація даних про вхідні та вихідні платежі й реєстрація виписок.

Максимально зручно розроблений функціонал обліку розрахунків з банком по еквайрингових операціях. Тож буде легко прослідкувати за шляхом платежу від його стартової точки й до моменту, коли гроші надійшли на рахунок.

Облік фінансових результатів проводиться у розрізі напрямів діяльності підприємства. Склад напрямків легко регулюються. Для роздрібних підприємств, наприклад, склад напрямків може відповідати точкам продажу, для дистриб’юторів – асортименту, і т.д.

Інновації та переваги підсистеми:

  • Облік кредитів, депозитів і позик.
  • Еквайринг (платіжні картки).
  • Гнучкі інструменти для ведення платіжного календаря.
  • Розширені можливості управління поточними платежами.
  • Маршрути узгодження заявок.
  • Гнучкі інструменти для формування платіжних документів на майбутні дати.
  • Інвентаризація кас і банківських рахунків.
  • Аналітична звітність з руху грошових коштів.
  • План рахунків міжнародного фінансового обліку, що налаштовується.
  • Трансляція операцій у підсистему МСФЗ за даними оперативного та регламентованого обліку
  • Відкладене відображення проводок в обліку.
  • Створення документів за типовими операціями.
  • «Аудиторський слід» даних.
  • Генератор фінансових звітів, включаючи формування звітності за міжнародними стандартами способами трансляції операцій та трансформації звітності.

Розрахунок бюджету

З «BAS ERP» можливе управління процесом бюджетування. Зрозуміти налаштування структури бюджетів легко, завдяки «табличній моделі бюджетування».

Для кожної статті бюджету можна застосовувати одночасно до 6 довільних аналітик.

Редагувати примірники можна в одній формі. Історія внесених змін значень зберігається.

Порівняння версій, згортання, вилучення, а також повернення здійснюється за допомогою опції версіонування для примірників бюджетів.

Інновації та функціонал рішення:

  • налаштування видів бюджетів і розширена аналітика;
  • моделювання сценаріїв;
  • управління бюджетним процесом;
  • підтримка кількох валют;
  • табличні форми введення і коригування;
  • економічний прогноз;
  • аналіз досягнення планових показників;
  • складання зведеної звітності за результатами моніторингу;
  • розширений фінансовий аналіз.

Моніторинг та аналіз показників діяльності підприємства

Інновації та ключові переваги рішення:

  • Побудова ієрархічної моделі цілей і цільових показників.
  • Створення різних варіантів показників з можливістю порівняння.
  • Моніторинг цільових показників з розшифровками вихідних даних.
  • Розширений аналіз фінансових результатів за напрямками діяльності.
  • Різноманіття графічних форм аналітичних звітів.
  • Доступ з мобільного пристрою (планшет, смартфон). 

Регламентований облік

Рішення включає весь необхідний інструментарій для автоматизації бухгалтерського і податкового обліку,  і відповідає чинному законодавству  України. 

Для користувача надається набір стандартних бухгалтерських звітів для аналізу даних по залишках, оборотах рахунків та проводках у різних розрізах. Формуючи звіти, дозволяється налаштувати групування, відбір і сортування інформації.

Система містить регламентовані звіти, необхідні для подання власникам організації та контролюючим державним органам: форми бухгалтерської звітності, податкові декларації.

Інноваційні функції:

  • Гнучке налаштування користувачем правил відображення господарських операцій для груп фінансового обліку.
  • Відкладене проведення та контроль актуальності відображення для обліку фактів господарської діяльності.
  • Оперативний контроль формування проводок для довільного документа.
  • Автоматичне формування вихідних податкових накладних та додатків до них, виходячи з номенклатурного складу документів відвантаження.
  • Контроль повноти і правильності реєстрації вхідних податкових документів з точністю до ставки ПДВ і податкового призначення придбання.

Управління персоналом і розрахунок зарплати

Можливості:       

  • робота з персональними даними співробітників;
  • облік руху кадрів і зайнятості персоналу організацій;
  • робота з договорами підряду;
  • облік відпрацьованого часу із застосуванням різних облікових методів;
  • розрахунок зарплати персоналу з використанням різних систем оплати праці: погодинної (в тому числі тарифної), відрядної та їх різновидів;
  • використання показників ефективності діяльності організації та безпосередньо конкретного співробітника під час розрахунку винагород за працю;
  • проведення взаєморозрахунків з персоналом у готівковій та безготівковій формі, управління заборгованістю по співробітниках;
  • аналіз нарахованої заробітної плати з використанням внутрішньої аналітичної звітності та інше.

Інновації та функціонал рішення:

  • Аналіз ефективності управління персоналом.
  • Розрахунок зарплати за даними виробітку співробітників.
  • Комплекс розрахунків з персоналом.
  • Гнучкі можливості відображення зарплати у фінансовому та регламентованому обліку.
  • Можливість введення необмеженої кількості показників, довільні формули.
  • Аналіз фонду оплати праці.
  • Розрахунок і нарахування резерву відпусток.
  • Широкі можливості регламентованого розрахунку зарплати.

Управління виробництвом

У «BAS ERP» використовується новітній підхід управління виробництвом, що мінімізує залежність якості планування від точності нормативних даних. Тож з рішенням реально сформувати виконані виробничі плани без точних нормативів часу для всіх виробничих операцій.

Інновації та функціонал рішення:

  • Візуалізація структури виробу.
  • Опис виробничих процесів виготовлення виробів (ресурсні специфікації).
  • Управління деталізацією опису необхідних для виробництва ресурсів (маршрутні карти).
  • Параметричне забезпечення потреби в номенклатурі.
  • Два рівня планування виробництва: головний і локальний диспетчер.
  • Інтервальне планування та «Барабан-Буфер-Мотузка».
  • Планування по «вузьких» місцях виробництва.
  • Поопераційне планування.
  • Зниження залежності якості планування від точності нормативних даних.
  • Управління пріоритетом замовлень на виробництво (VIP замовлення).
  • Оцінка доступності обладнання і матеріальних ресурсів усередині інтервалу.
  • Розширений контроль забезпечення виробництва ресурсами.
  • Облік часу транспортування і простеження ТМЦ.
  • Прогнозування перебігу виробничого процесу.
  • Диспетчеризація виробництва на міжцеховому і внутрішньоцеховому рівнях.
  • Гнучке перепланування.
  • Розширений облік виробітку співробітників

Для захисту найслабшої ланки у виробничій системі під час планування етапів застосовується елементи виробничого додатку Теорії Обмежень.

План можна побудувати з точністю до години, дня, місяця і т. д.

Передбачити негативні ситуації за перебігом виробничого процесу щодо планових термінів можливо з «семафорною системою» оповіщення. Такий механізм диспетчеризації допоможе уникнути  зриву випуску продукції.

Розрахунок собівартості та управління витратами

Головні інновації:

  • Роздільний облік витрат за видами діяльності.
  • Відокремлений облік собівартості за замовленнями.
  • Розподіл витрат за напрямками діяльності.
  • Надання даних про структуру собівартості випуску до первинних витрат.
  • Покращений майстер закриття місяця.

Для зручності можна застосувати розширену класифікація ресурсів: матеріальні ресурси у кількісно-вартісній оцінці; послуги з можливістю кількісного розподілу; послуги виключно у вартісному вираженні.

Також рішення підтримує окремий облік витрат за видами діяльності, які мають виокремлення у частині різного оподаткування операцій.

Планування ремонтів

«BAS ERP» дозволяє вести облік об’єктів ремонту, класифікувати їх за спільними ознаками, такими як: склад паспортних характеристик, показники напрацювання, види ремонту, режими експлуатації. Підсистема відстежує стан об’єктів ремонту, їхню приналежність і розташування.

Ключові інновації і фукціонал:

  • Облік та ієрархічна класифікація об’єктів, що знаходяться в експлуатації.
  • Моніторинг стану об’єктів експлуатації.
  • Управління по видах ремонтів.
  • Організація і проведення планових та позапланових ремонтних заходів.
  • Єдина система забезпечення ресурсних потреб ремонтної та виробничої діяльності.
  • Формування повної вартості володіння об’єктами експлуатації.

Продажі

З рішенням можливо фіксувати історію переговорів з клієнтом, щоб визначати склад та умови продажу.  Передбачається встановлення графіку оплати за календарем і відстеження заборгованості за клієнтами. За таким же принципом ведеться робота із замовленнями постачальникам і ведення взаєморозрахунків із закупівель.

Інновації та функціонал підсистеми:

  • Управління ефективністю процесів продажів та угод з клієнтом.
  • Воронка продажів.
  • Формування прайс-листів з інформацією про залишки товарів.
  • Використання регламентованих процесів продажів, бізнес-процеси управління складними продажами.
  • Розширене управління замовленнями клієнтів, типові та індивідуальні правила продажу, угоди.
  • Самообслуговування клієнтів.
  • Управління торговими представниками.
  • Моніторинг стану процесів продажів.
  • Планування використання автотранспорту.
  • Ймовірнісна оцінка прогнозу продажів.
  • Роздільний облік по партнерах і контрагентах.
  • Автоматичний контроль ліміту заборгованості.
  • Інвентаризація взаєморозрахунків.
  • Моніторинг та класифікація простроченої заборгованості за набором параметрів.
  • Розширені інструменти для формування статистичної та аналітичної звітності за станом взаєморозрахунків.

Взаємовідносини з клієнтами

У «BAS ERP» використовується механізм бізнес-процесів, що автоматично відстежує маршрут процесу і створює завдання виконавцям. Управляти процесом продаж простіше, завдяки «ручному» переміщенню по етапах.

Кожна розпочата угода реєструються у системі. Для більш зручної роботи менеджерів, всі дані об’єднуються (електронна пошта дзвінки, зустрічі, оформлені замовлення, рахунки, накладні, і т.п.) Також автоматизується і підготовка  продажів. Окрім того, з рішенням можна проаналізувати нереалізовані угоди – це необхідно для вдосконалення роботи відділу продажів.

Інновації та функціонал підсистеми:

  • формування стратегії відносин з партнерами;
  • бізнес-процеси організації взаємодії з клієнтами;
  • досьє клієнта, партнера;
  • карти лояльності, аналіз лояльності клієнтів;
  • претензійна робота;
  • моніторинг виконання угод;
  • BCG-аналіз;
  • розширений аналіз показників роботи менеджерів.

Закупівлі

З рішенням відповідальні за постачання менеджери отримують всю необхідну інформацію для своєчасного прийняття рішень та організації взаємодії з постачальниками.

З підсистемою можна оперативно планувати закупівлі; оформляти замовлення постачальникам і контролювати їх виконання; проводити аналіз потреб складу і виробництва, складати графіки поставок/платежів і багато іншого

Ключові інновації та переваги:

  • управління закупівельною діяльністю;
  • бізнес-процеси складних закупівель;
  • контроль умов поставок;
  • розширений аналіз і вибір постачальників за цінами і умовами;
  • формування повної вартості придбання ТМЦ;
  • контроль і аналіз забезпечення потреб у номенклатурі.

Склад і запаси

Управляючи складом, можна використовувати схему ордерного складського обліку. Складські ордери виписуються лише на підставі документів-розпоряджень (замовлення або накладні).

З рішенням можна управляти розкладкою товару за місцями зберігання. Програма автоматично підбирає оптимальніші місця зберігання під час розміщення та збирання.

Підсистема надає можливість застосовувати різні методи відбору для оптимізації розміщення товарів у комірках. Наприклад, вивільнити першочергово ті комірки, де товар зберігається в мінімально достатньому обсязі. У такий спосіб визначаються комірки для розміщення нових товарів.

Процес інвентаризації товару включає багато етапів: формування наказів на інвентаризацію, видачу розпоряджень на перерахунок залишків у місцях зберігання, роздільне відображення надлишків і недостач в оперативному та фінансовому обліку.

Рішення дозволяє автоматизувати процес доставки товарів клієнтам (безпосередньо за адресами клієнтів, або за допомогою перевізника.

Інновації та функціонал рішення:

  • складна ієрархічна структура складів;
  • управління адресним складом;
  • відокремлений облік за замовленнями – резервування потреб;
  • мобільні робочі місця працівників складів;
  • облік багатооборотної тари;
  • управління інвентаризацією товарів;
  • статистичний аналіз запасів;
  • розрахунок прогнозованого попиту;
  • товари на складах за термінами придатності;
  • управління доставкою;
  • товарний календар.