BAS Медицина

«BAS Медицина. Лікарня» та «BAS Медицина. Поліклініка» – рішення, що об’єднують в одне ціле весь інформаційний простір медичної установи. З таким інструментом автоматизуються найскладніші завдання, що, у свою чергу, сприяє ефективному та сучасному управлінню медичною організацією.

«BAS Медицина. Лікарня»

Програма автоматизує основну діяльність медичної організації, яка обслуговує пацієнтів у амбулаторно-поліклінічних умовах і денних стаціонарах, та включає в себе підсистеми для автоматизації лікарень, які надають медичну допомогу в поліклініках і в стаціонарах цілодобового перебування.

«BAS Медицина. Лікарня» дозволяє надавати розділений доступ до даних за рольовим принципом. В одній інформаційній базі можна вести облік за кількома медичними організаціями.

Рішення автоматизує:

  • облік пацієнтів;
  • ведення електронних медичних карт пацієнта;
  • облік і ведення лікарських дільниць, прикріплення пацієнтів до лікарських дільниць;
  • формування замовлень пацієнта, планування медичних послуг (запис на прийом), формування рахунків на оплату;
  • планування роботи лікарні;
  • отримання оплати за медичні послуги від фізичних осіб (готівковий/безготівковий розрахунок, друк касових чеків);
  • формування змінного завдання медичного персоналу;
  • реєстрація документів: контрольної карти диспансерного спостереження; направлення на госпіталізацію, відновлювальне лікування, обстеження, консультацію; талона амбулаторного пацієнта; медичного свідоцтва про смерть (форма № 106/о); рецептів (форми Ф1, Ф3)
  • облік обладнання;
  • взаємодія з PACS і медичним обладнанням за стандартом DICOM 3;
  • облік виконаних медичних послуг;
  • формування електронних медичних документів, налаштування шаблонів медичних документів і готових фраз для підставляння в документи;
  • створення, друк та облік листків непрацездатності;
  • управління взаємовідносинами з контрагентами;
  • проведення взаєморозрахунків з юридичними особами;
  • встановлення цін і знижок;
  • управління маркетинговими заходами;
  • проведення профоглядів для співробітників підприємств;
  • реєстрація способів зв’язку з пацієнтами для роботи Call-центрів;
  • персональні оповіщення пацієнтів і лікарів через SMS та e-mail.

 «BAS Медицина» передбачає автоматизацію роботи лікарняних аптек будь-якої форми власності, і вирішує такі завдання:

  • облік руху номенклатури аптечних товарів (з аналітикою серій, термінів придатності, документів партії);
  • облік на складах (сумовий і кількісний) та за місцями зберігання складу (кількісний);
  • облік аптечних товарів на всіх рівнях звернення в організації (у тому числі в аптечних складах, і у відділеннях лікарні);
  • ведення роздільного обліку за джерелами фінансування;
  • реєстрація надходження аптечних товарів від постачальників на склади, аптеки та оприбуткування;
  • реєстрація повернень товарів постачальникам;
  • фіксування розміщення аптечних товарів в місцях зберігання (у разі ведення кількісного обліку за місцями зберігання);
  • реєстрація руху товарів між складами;
  • реєстрація списання аптечних товарів;
  • реєстрація виготовлення лікарських препаратів та інше.

Автоматизація обігу медикаментів та витратних медичних матеріалів

У галузевому рішенні сформовано універсальний підхід до обліку різного виду товарно-матеріальних цінностей (ТМЦ). А для обліку лікарських засобів застосовуються спеціалізовані механізми, які ведуть звітність за приналежністю ліків до списків:

  • наркотичні та психотропні речовини (за групами),
  • сильнодійні й отрути,
  • безрецептурний відпуск.

Також передбачається облік ліків за формальними ознаками:

  • діюча речовина або міжнародне непатентоване найменування,
  • торговельне найменування,
  • лікарська форма та форма випуску.

Програма автоматизує:

  • управління закупівлями;
  • оформлення повернень;
  • аналіз ефективності витрат;
  • управління запасами в аптеці;
  • облік за джерелами фінансування;
  • ведення формулярних переліків організації та відділень;
  • управління виготовленням медичних препаратів;
  • управління запасами у відділеннях і кабінетах;
  • контроль наявності серій, вилучених з обігу;
  • управління роздрібними продажами.

Інтеграція з програмами ведення бухгалтерського обліку

Рішення «BAS Медицина» не передбачене для ведення повноцінного бухгалтерського обліку і підготовки всіх потрібних документів для подання їх у державні податкові органи. Для вирішення таки задач використовуються інші програми: «Бухгалтерія», ред. 2.0 та «BAS Бухгалтерія», ред. 2.1.

З «BAS Медицина» можна проводити облік від імені декількох медичних організацій на будь-якій кількості складів.

Ключові переваги для різних рівнів управління

Для менеджерів служб управління закупками товарів надається можливість відстеження повного «циклу життя товару: від етапу планування закупок до моменту відвантаження товарів постачальниками.

Можливості:

Для працівників складу та матеріально відповідальних співробітників відділень:  

  • ведення детального оперативного обліку товарів на складах, у відділеннях і кабінетах,
  • облік товарно-матеріальних цінностей різного виду (медикаментів, медичних виробів, інших матеріалів), оформлення всіх необхідних документів.

Для управлінського персоналу:

  • оцінювати структури закупок та споживання медикаментів з позицій фармакоекономіки,
  • робити оцінку динаміки фінансових витрат на різні групи препаратів,
  • проводити різні вибірки за фармакологічними ознаками ліків.

Для керівників підприємства: отримувати зручні стислі звіти, що показують поточний стан справ у закупок, споживанні медикаментів та витратних медичних матеріалів лікарні.

«BAS Медицина. Поліклініка»

Наповнюється…